Vuoden 2018 vuosikatsaus on julkaistu

Tällä kertaa Teknologiakiinteistöjen vuosikatsauksessa ääneen pääsivät yhtiön toiminnan takaa löytyvät ihmiset, jotka kertovat kaiken mitä vuonna 2018 tapahtui. Vuoteen mahtui muun muassa valtava määrä toimitilakyselyitä, Kampuksen rakentamista, osakeannin valmistelua sekä runsaasti erilaisia tapahtumia.

Vuosikatsauksen kannen kuva on otettu ElectroCityn ja BioCityn välissä sijaitsevalla pihalla, ja mallin takana näkyy Vierailukeskus Joki. Kansikuvan teemaksi valikoitui skeittaus, koska korttelissa liikkuu iltaisin paljon skeittareita.

- Minusta on hienoa, että Turun tiedepuiston alue on toimistojen hiljennyttyä skeittareiden käytössä – tietenkin sillä edellytyksellä, etteivät he roskaa tai likaa paikkoja. Skeittarit kuuluvat urbaanin maiseman kuvastoon ja sopivat hyvin niin vuosikatsauksen kanteen kuin kortteleihimmekin, sanoo Teknologiakiinteistöjen viestintäjohtaja Terhi Marin.

Alla olevaa kuvaa klikkaamalla pääset lukemaan vuoden 2018 vuosikatsausta.

Lue myös

Sporttia parhaalla paikalla: futisderby 7.5.

Luulitko jalkapallon derbyjen olevan Turussa historiaa? Turun tiedepuistossa ne eivät ole!

Tapahtuma
Vedenpuhdistuksen pioneeri

Tämän viikon vastaantulija tavattiin Vierailukeskus Joessa, jossa hän piti vaikuttavan esityksen vedestä ja vedenpuhdistuksesta.

Teknologiakiinteistöille uusi hallitus

Teknologiakiinteistöt valitsi 4.4. järjestetyssä yhtiökokouksessaan uuden hallituksen. Uusina jäseninä hallituksessa aloittavat Hemsön Suomen maajohtaja Jarkko Leinonen sekä Hemsön strategia- ja transaktiojohtaja Gustav Björkman. Hallitustyöskentelyn yhtiössä jättää Risto Korpela. Hallituksen vanhoina jäseninä jatkavat Christian Backholm, Tuomas Heikkinen,...